Sunday, September 26, 2010

Emas Semakin Menjadi Pilihan

Emas kini semakin menjadi pilihan dan semakin popular terutama emas dalam bentuk simpanan pelaburan. Keghairan memiliki emas ini telah di terjemahkan oleh syarikat pengeluar Nescafe baru - baru ini dengan menganjurkan peraduan dengan hadiah utamanya adalah sebuah mug yang diperbuat daripada emas 916 yang  dianggarkan bernilai RM100,000.00 dan peraduan ini berlangsung daripada 1 Oktober hingga 31 Disember 2010, dan saya yakin pada hari penyamaian hadiah itu nilai mug emas ini bukan lagi RM100,000.00 bahkan boleh mencecah lebih daripada itu.


Saya yakin syarikat besar global dunia ini telah membuat kajian berkaitan apa yang amat dihargai oleh pengguna ataupun penduduk masa kini. Syarikat Nestle ini pada suatu masa dahulu pernah menganjurkan pelbagai peraduan yang menawarkan hadiah kereta mewah , rumah, syling emas dan terkini adalah mug emas ini. Saya yakin mereka mengetahui bahawa rakyat kita kini amat menghargai emas.

Harga emas saban hari kian melonjak naik dan akan terus naik. Persoalanya adakah anda semua sudah melibatkan diri secara aktif ataupun pasif setelah  menyedari kebaikan emas ini ?. Penglibatan secara aktif boleh anda lakukan dengan bersama saya menjadi agent penjual emas Public Gold ini . 

Kini tawaran hebat untuk menjadi agent dengan modal hanya RM20,000.00 yang mana akan berakhir pada penghujung bulan Oktober ini. Duit RM20K ini adalah untuk membeli emas yang akan disimpan oleh anda sendiri dan anda terus boleh menjual emas ini. Saya berani mengajak anda menyertai perniagaan emas ini kerana ia merupakan suatu perniagaan yang sukar untuk rugi serta sebenarnya ia tidaklah sesukar mana untuk dijual.

Disamping tu juga, jika kita tidak mampu menjual, emas itu tidak akan rosak bahkan harganya tetap akan naik...jika mahu setelah harga naik kita boleh menjual semula kepada syarikat ataupun agen lain yang berminat yang sudah pasti akan berebut membelinya.

Sebagai agen syarikat akan sentiasa memberikan latihan PERCUMA dan saya serta suami , insya Allah akan turut sama berganding bahu membimbing anda.

Anda juga boleh menyertai serta merasai nikmat memiliki emas ini secara pasif dengan membeli dan menyimpan emas. Usahakan untuk memiliki 1 Dinar Emas dan akan pasti merasai kegembiran bila harga emas telah melanjak naik. Hubungi saya jika anda berminat untuk memiliki emas ataupun dinar emas PUBLIC GOLD ini di talian 017-345  7478.

Namun jika  kita masih tidak berbuat apa - apa pun?.Hanya seperti biasa tumpang melonjak kegembiraan bila harga emas naik sedangkan kita tak memiliki walaupun 1 Dinar Emas ?.Anda jawaplah persoalan ini sendiri.

Harga emas dijangkakan melonjak lagi dan bakal mencecah USD 1300.0 per oz dalam sedikit  masa lagi.Oleh itu cadangan saya, miliki lah emas sekarang...pada padangan saya tidak akan berlaku lagi pernurunan harga emas secara besar - besaran tahun ini, dari harga sekarang USD1297 per oz tak mungkin akan turun kepada USD1--0 !. suatu yang mustahil akan berlaku. Ini kerana jika harga emas jatuh sedikit sahaja pun,seluruh dunia akan membelinya secara pukal ataupun banyak dan bila ini terjadi penurunan harga akan terhenti akibat permintaan melebihi penawaran..ini semua teori mudah ekonomi, kerana emas sumbernya TERHAD dan PASARANNYA SELURUH DUNIA.

Oleh itu mulakan koleksi emas anda hari ini dengan memiliki sekurang - kurangnya 1 Dinar Emas Public Gold..hubungi saya di talian 017 - 345 7478..






No comments: