Thursday, July 1, 2010

Jadi Agent Jual Emas Beli Emas Public Gold Tawaran Hebat

Jual Emas, Beli Emas serta Beli Jual Dinar semakin rancak dan menarik kerana pada hari ini syarikat Public Gold menawarkan satu tawaran hebat kepada sesiapa yang berminat nak jadi agent jual emas ini.

Untuk bulan julai ini syarikat Public Gold menawarkan peluang mendapatkan pakej pelancongan ke Bali kepada sesiapa yang menjadi agent penjual emas Public Gold pada bulan julai ini.

Tawaran ini sungguh menarik, disamping berpeluang menjalankan perniagaan emas dengan hanya modal permulaan RM40,000.00 , agent baru join pada bulan Julai ini berpeluang melancung ke Bali jika mereka terpilih serta memenuhi syarat yang ditetapkan.

Modal yang diperlukan itu adalah untuk beli stok emas pada harga semasa tiada apa - apa yuran lain dikenakan.

Oleh itu mari kita mulakan perniagaan emas ini hari ini kerana perniagaan emas ini satu perniagaan yang sukar nak rugi..untung berbaloi - baloi..

Perniagaan emas merupakan suatu perniagaan jual beli emas yang masih kurang diterokai oleh orang melayu dan saya yakin mampu meningkatkan taraf hidup serta sosio ekonomi orang kita. Kita juga berpeluang membantu rakan - rakan kita menyimpan kekayaan yang sebenar.

Jika anda berminat nak jadi agent, boleh download borang agent yang diweb ini, isi dan bawa bersama modal pelaburan kepejabat Public Gold yang berhampiran. Jika anda ada sebarang persoalan boleh hubungi saya di talian 017 -345 7478.

Jumpa anda dipucak gunong emas..
Asikin Ab.Hamid
admin@perniagaanemas.com

Sikit - sikit lama - lama jadi bukit ..


No comments: